در این مطلب به بررسی نحوه دایورت کردن در گوشی سامسونگ و سایر گوشی های اندرویدی را خواهیم پرداخت.

ممکن است در بسیاری از مواقع به دلایل مختلف قادر به پاسخگویی موبایل خود نباشید اما به به دلیل ضرورت پاسخگویی در پی دایورت کردن یا انتقال تماس ها باشید.

البته دایورت تماس ها مختص چنین شرایطی نیست و امکان دارد به دلایل مختلف مانند عدم آنتن دهی، خاموش شدن گوشی و … مجبور به انجام این کار باشید.

آوافیکس ارائه دهنده خدماتی نوین در تعمیرات موبایل:

اعزام تکنسین برای تعمیر گوشی سامسونگ در منزل شما و در حضور خودتان

نحوه دایورت کردن در گوشی سامسونگ ، هواوی، سونی و…

برای این منظور ابتدا وارد برنامه شماره گیری گوشی خود شوید. سپس به تنظیمات تماس بروید.

دایورت تماس ها در اندروید,انتقال تماس ها در اندروید

در آن جا بخشی به نام Call Forwarding یا انتقال تماس ها وجود دارد. در این صفحه بر روی Voice Calls ضربه بزنید.

دایورت تماس ها در اندروید,انتقال تماس ها در گوشی سامسونگ

پس از چند ثانیه بخش انتقال تماس های اندروید را خواهید دید. در این صفحه حالات مختلف برای دایورت کردن در گوشی سامسونگ و سایر گوشی های اندروید وجود دارد.

حالات مختلف از جمله Always Forward، Forward When Busy و Forward When Unanswered و Unreachable که به ترتیب به معنی انتقال همه تماس ها، انتقال زمانی که در حال مکالمه هستید و خط شما اشغال است، دایورت تماس ها زمانی که پاسخ نمی دهید (این قابلیت به این صورت است که اگر چند ثانیه تلفن شما زنگ خود و پاسخ ندادید، تماس به شماره دلخواه شما منتقل خواهد شد) و انتقال تماس ها زمانی که گوشی شما آنتن ندارد و در دسترس نیستید.

برای انتقال همه تماس ها Always Forward را لمس کنید. از شما یک شماره تلفن جهت دایورت بر روی آن خواسته می شود. شماره را وارد کرده و Turn On یا در برخی گوشی ها OK را بزنید.

انتقال تماس ها در اندروید,دایورت کردن در گوشی سامسونگ

پس از چند ثانیه تماس شما منتقل خواهد شد. اگر این کار با موفقیت انجام شود در بخش نوار اعلانات اندروید آیکون دایورت تماس ها (مانند تصویر زیر) را خواهید دید.

انتقال تماس ها دراندروید,دایورت تماس ها در گوشی سامسونگ

لغو دایورت در گوشی سامسونگ، هواوی، سونی و …

برای غیر فعال کردن انتقال تماس ها فقط کافی است بر روی آیکون دایورت در بخش اعلانات اندروید ضربه بزنید تا وارد تنظیمات انتقال تماس شوید.

بخشی که انتقال تماس را انجام داده اید به صورت فعال نمایش داده خواهد شد. آن را لمس کنید و Turn Off را بزنید. چند ثانیه صبر کنید تا پیام لغو دایورت تماس ها را مشاهده کنید.