این روزها واتساپ مسنجری است که بیشتر از سایر مسنجرها در ایران کاربرد دارد و این موضوع به دلیل فیلتر شدن تلگرام است. بسیاری از افراد ترجیح میدهند که برای هربار چت کردن نیازی نباشید فیلترشکن روشن کنند؛ بنابراین اکثر افراد واتساپ را جایگزین تلگرام کرده اند. در این میان کاربرانی نیز هستند که دو سیم کارت در یک گوشی دارند و می خواهند دو اکانت واتساپ با دو شماره مختلف داشته باشند. کار برای کاربران گوشی های اندروید کمی راحت تر است زیرا چنین قابلیتی در تنظیمات گوشی شان وجود دارد، اما اپل برای کاربران آیفون چنین قابلیتی در ios ارائه نکرده است؛ بنابراین کار کمی سخت تر است. در این مطلب به بررسی روش هایی برای نصب رایگان دو واتساپ در ایفون و داشتن دو اکانت با شماره های مختلف به طور همزمان در یک گوشی اپل خواهیم پرداخت.

بنابراین اگر شما نیز به دنبال داشتن دو اکانت واتس اپ در یک گوشی ایفون هستید، در ادامه همراه ما باشید. اما در ابتدا اجازه بدهید به یکی از رایج ترین سوالات شما پاسخ دهیم:

آیا می شود دو اکانت در یک واتساپ ایفون داشته باشیم؟

بسیاری از افراد می خواهند که مانند اپ های دیگر از جمله اینستاگرام دو اکانت در یک واتساپ داشته باشند، اما چنین قابلیتی در واتس اپ نداریم نه فقط در ایفون بلکه در سایر گوشی ها نیز وجود ندارد. بنابراین شما برای داشتن دو اکانت واتساپ با شماره مختلف باید دو اپ واتس اپ در گوشی تان نصب کنید که در ادامه نحوه انجام این کار را خواهیم گفت.

دو اکانت واتساپ در یک گوشی آیفون با نصب واتساپ بیزنس

اولین و بهترین روشی که می توانیم برای داشتن دو اکانت واتساپ با دو شماره متفاوت در یک گوشی معرفی کنم، نصب واتساپ بیزنس است مخصوصا اگر یکی از اکانت های شما برای ارتباطات کاری و دیگری برای ارتباطات شخصی تان است. بنابراین پیشنهاد می کنیم با شماره شخصی تان وارد واتساپ اصلی و با شماره کاری تان وارد واتساپ بیزنس شوید.

  • برای دانلود اپلیکیشن واتساپ بیزنس کلیک کنید.
  • برای تایید قوانین و نصب برنامه روی (Agree and continue) بزنید.
  • اکنون شماره جدیدتان را وارد کنید. البته می توانید شماره قبلی را نیز وارد کنید که در این صورت داده های واتساپ شما از اپلیکیشن اصلی به نسخه تجاری انتقال می یابد اما اگر وارد کردن شماره جدید را انتخاب کرده اید، کافیست نام مورد نظر و نوع تجارتتان را انتخاب کنید.
  • پس از زدن ادامه (Next) و صدور مجوز های لازم توسط شما، به مرحله بعد وارد می شوید.
  • اکنون شما واتساپی دیگر همانند نسخه اصلی دارید.

نصب رایگان دو واتساپ روی یک گوشی ایفون با اپلیکیشن Dual messenger

یکی از روش های داشتن دو اپ واتس اپ در یک گوشی کلون کردن اپلیکیشن اصلی واتساپ است. شما با کلون کردن یک نرم افزار یک نسخه مشابه از آن را کپی می کنید و به این ترتیب می توانید با شماره جدیدتان یک اکانت دیگر به طور همزمان داشته باشید. این همان قابلیتی است که در تنظیمات گوشی های اندروید به صورت پیش فرض وجود دارد، اما کاربران ایفون برای کلون کردن واتساپ باید یک اپ جانبی نصب کنند. یکی از این برنامه ها Dual messenger for whatsapp است. پس از دانلود برنامه آن را نصب کنید و پس از کلون کردن واتساپ شما یک آیکون واتساپ دیگر در لیست برنامه هایتان مشاهده خواهید کرد. کافیست شماره دومتان را وارد کنید.

نصب برنامه hip4u برای داشتن دو اکانت واتساپ در ایفون

hip4u اپلیکیشن دیگری است که می توانید با استفاده از آن واتساپ را کلون کنید. بنابراین برای داشتن یک اپ واتساپ دیگر در آیفون تان کافیست مراحل زیر را دنبال کنید:

  •  برنامه HIP4U را دانلود و نصب کنید.
  • پس از نصب برنامه، طبق مسیر Settings > General > profiles پیش روید و روی برنامه کلیک کنید و گزینه Trust را بزنید.
  • برنامه را اجرا و در قسمت Search (جست و جو) نام واتساپ را تایپ کنید.
  • گزینه Download را انتخاب نمایید.
  • پس از دانلود، برنامه واتساپ در لیست برنامه های شما قابل مشاهده است.

نکته: اگر هنگام دانلود و نصب برنامه با ارور مواجه شدید  مراحل فوق را با فیلتر شکن امتحان نمایید.

آوافیکس ارائه دهنده خدماتی نوین در تعمیرات موبایل:

اعزام تکنسین برای تعمیر موبایل در منزل یا محل کار شما

دانلود whatsapp++ برای برای داشتن دو اکانت واتساپ در ایفون

اگر به خاطر داشته باشید، برای داشتن دو اکانت تلگرام در یک گوشی از اپلیکیشن های مانند تلگرام طلایی، موبوگرام و… استفاده میشد؛ در واستاپ نیز شما می توانید چنین کاری انجام دهید. یکی از این اپ ها WhatsApp++ است. برای دانلود و نصب این برنامه مراحل زیر را دنبال کنید:

  • با سافاری وارد tutuapp شوید.
  • در قسمت سرچ WhatsApp++ را تایپ کنید.
  • کافیست این برنامه را دانلود و نصب کنید، سپس با شماره جدیدتان وارد شود.

نصب WhatsApp++ duplicate برای نصب واتساپ دوم در گوشی اپل

اپلیکیشن دیگری نیز که می توانید با استفاده از آن برای نصب دومین واتساپ در گوشی آیفون اقدام کنید، WhatsApp++ duplicate است. برای دانلود و نصب این برنامه نیز باید وارد سایت توتواپ شوید، سپس برنامه را دانلود و نصب کنید.

دانلود جی بی واتس اپ GbWhatsapp برای داشتن دو اکانت واتس اپ در گوشی اپل

اپلیکیشن GbWhatsapp را نیز می توانید به عنوان اپ دوم در کنار واتساپ اصلی در گوشی اپل نصب کنید. با نصب این برنامه شما می توانید با شماره دومتان وارد اپ شوید و دو اکانت واتس اپ در گوشس تان داشته باشید. این اپلیکیشن از منابع ایرانی نیز قابل نصب است.

شما از چه روشی برای نصب دو واتساپ با دو شماره و اکانت مختلف در آیفون تان استفاده می کنید؟