در این مطلب به بررسی مشکل جواب دادن تماس های ورودی گوشی سامسونگ a30s و روش های حل این مشکل خواهیم پرداخت.

گلکسی a30s این میان رده ی پر فروش سامسونگ با داشتن نقاط قوت و مزایای زیادش نسب به هم رده ها با استقبال خوبی در نقاط مختلف دنیا مواجه شد. ایران نیز جزو کشورهایی است که a30s توانسته در مدت زمان کمی پس از عرضه نظر کاربران زیادی را به خود جلب کند.

هر گوشی در کنار مزایایی که دارد، قطعا دچار مشکلاتی نیز می شود. به همین دلیل آوافیکس یک مطلب را بررسی رایج ترین مشکلات و معایب گوشی سامسونگ a30s اختصاص داده است. اما در کمال تعجب این روزها کاربران فارسی زبان با مشکل جدیدی هنگام استفاده از گوشی a30s مواجه شده اند.

مشکل نشان ندادن آیکون جواب دادن و رد کردن تماس در گوشی سامسونگ a30s

مشکل عجیبی است؛ اما این روزها این مشکل بارها توسط کاربران a30s گزارش شده است. البته توجه داشته باشید زمانی که شما زبان گوشی را روی فارسی تنظیم می کنید، با این مشکل مواجه می شوید. به این صورت که هنگام دریافت تماس شما هیچ آیکونی روی صفحه برای جواب دادن یا رد کردن تماس مشاهده نمی کنید.

روش های حل مشکل جواب دادن تماس های ورودی در گوشی سامسونگ a30s

پس از بروز این مشکل و ثبت گزارشات بسیار، چندین سایت روش هایی برای حل این مشکل ارائه کردند. در ادامه مطلب قصد داریم مطمئن ترین راه حل ها را برای حل مشکل تماس در گوشی a30s ارائه کنیم.

روش اول برای حل مشکل تماس در a30s : تنظیم زبان گوشی به انگلیسی

طبق بررسی های صورت گرفته در حال حاضر راحت ترین روش برای حل این مشکل تنظیم زبان گوشی به انگلیسی است. اگر ترجیح می دهید که زبان گوشی فارسی باشد، پیشنهاد می کنیم به صورت موقت تا زمان رفع مشکل زبان پیش فرض گوشی را تحمل کنید!

آوافیکس ارائه دهنده خدماتی نوین در تعمیرات موبایل:

اعزام تکنسین برای تعمیر موبایل سامسونگ در محل شما

روش دوم برای حل مشکل جواب دادن تماس در a30s : تغییر تنظیمات تماس

روش بعدی که می توانیم برای حل این مشکل پیشنهاد کنیم تغییر روش پاسخگویی از طریق تنظیمات است. ممکن است تا زمانی که به این روش برای پاسخگویی عادت کنید، کمی برایتان سخت باشد؛ اما در صورتی که فارسی بودن زبان گوشی برایتان مهم است، این بهترین راهکار برای حل مشکل است.

برای تغییر روش پاسخگویی مراحل زیر را دنبال کنید:

  • وارد برنامه شماره گیر شوید و روی آیکون سه نقطه در سمت راست بالای صفحه کلیک کنید.
  • از منوی ظاهر شده گزینه تنظیمات را انتخاب کنید.

  • در صفحه ظاهر شده گزینه پاسخگویی و پایان دادن به تماس ها را انتخاب کنید.
  • گزینه “پاسخ با کلیک افزایش صدا” را فعال کنید.
  • گزینه “جهت پایان دادن به تماس کلید جانبی فشار دهید” را فعال کنید.

روش سوم حل مشکل تماس در گوشی a30s : آپدیت سیستم عامل و برنامه ها

همواره هر آپدیت جدید با حل برخی مشکلات و اختلالات همراه است. بنابراین با زیاد شدن گزارشات این مشکل پیش بینی می شود که در آپدیت بعدی سیستم عامل یا برنامه مشکل برطرف شود. بنابراین پیشنهاد می کنیم به محض عرضه نسخه جدید اندروید، سیستم عامل گوشی تان را آپدیت کنید.

آیا نصب اپلیکیشن و نرم افزار برای حل مشکل پاسخ دادن به تماس های ورودی در گوشی سامسونگ a30s پیشنهاد می شود؟

همانطور که گفته شد پس از بروز این مشکل و زیاد شدن تعداد این گزارشات، راهکارهایی در برخی سایت ها ارائه شده است. یکی از این روش ها نصب نرم افزار است. از آنجایی که این اپلکیشن ها از منابع رسمی معرفی نشده اند، ما پیشنهادی برای نصب این نرم افزارها نداریم.

اگر شما نیز با مشکل جواب دادن به تماس های ورودی در گوشی سامسونگ a30s مواجه شده اید و راهکاری متفاوت برای حل مشکل می شناسید، لطفا در پایین همین صفحه برای پیام بگذارید تا با بروزرسانی این مطلب به سایر کاربران برای حل مشکل کمک شود.