در این مطلب به بررسی رایج ترین مشکلات گوشی سامسونگ a5 2017 و روش های حل این مشکلات خواهیم پرداخت.

از زمان عرضه گوشی Galaxy A5 2017 در کنار داشتن ویژگی ها و قابلیت های کاربر پسندش، مشکلاتی نیز توسط کاربران این گوشی گزارش شده است که در این مطلب پرتکرارترین مشکلات ثبت شده بررسی می شوند.

مشکل خالی شدن سریع شارژ باتری گوشی سامسونگ a5 2017

به طور کلی باتری کیفیت a5 2017 از حد متوسط بالاتر هستند، ولی برخی از کاربران آن ها از خالی شدن سریع شارژ گوشی خود شکایت دارند. اگر شما در طول روز از شبکه های اجتماعی و اینترنت استفاده می کنید و یا از گوشی برای عکس گرفتن و فیلمبرداری استغاده می کنید، معمولاً باتری گوشی شما باید در طول یک روز دوام بیاورد و نیازی به شارژ مجدد در میان روز نداشته باشد، درصورتی که شما چندین بار گوشی خود را در طول یک روز شارژ میکنید باید بدانید که باتری گوشی شما دچار مشکل شده است.

خالی شدن سریع باتری a5 2017 معمولا به علت مشکلات سخت افزاری به خصوص تمام شدن عمر مفید باتری است. در این شرایط برای حل مشکل باتری باید تعویض گردد.

آوافیکس ارائه دهنده خدماتی نوین در تعمیرات موبایل:

اعزام تکنسین برای تعویض باتری a5 2017 در محل شما

اما در صورتی که باتری گوشی شما به تازگی تعویض شده است و به صورت ناگهانی دچار تخلیه شارژ شده، ممکن است اختلالات نرم افزاری عامل ایجاد مشکل باشد.

در این شرایط پیشنهاد می کنیم به قسمت تنظیمات باتری بروید، میزان مصرف باتری برنامه هایی که روی گوشی دارید را چک کنید. برخی از برنامه ها انرژی زیادی را مصرف می کنند، در صورت امکان این برنامه ها را حذف کنید.

مشکلات A5 و A3 گوشی سامسونگ

مشکل اسکنر اثر انگشت گوشی سامسونگ a5 2017

دلایل زیادی برای ایجاد مشکل در کارکردن با اسکنر اثر انگشت مانند نحوه ثبت اثر انگشت و یا شرایط انگشت و … وجود دارند. تعداد زیادی از کاربران a5 2017 از اسکنر اثر انگشت آن شکایت کرده اند.

راه حل :

مطمئن شوید هنگام ثبت اثر انگشت، انگشت خود را کامل روی اسکنر قرار داده اید و به درستی آن را روی اسکنر کشیده اید. به یاد داشته باشید که انگشت شما باید خشک باشد.

شرکت سامسونگ در نظر دارد که این مشکل را در آپدیت جدید خود حل کند.

مشکلات A5 و A3 گوشی سامسونگ

مشکل وصل نشدن گوشی سامسونگ a5 2017 به کامپیوتر

به طور عادی وقتی گوشی را به وسیله کابل به کامپیوتر متصل می کنید، کامپیوتر گوشی شما بصورت خودکار را شناسایی می کند؛ ولی گاهی اوقات ممکن است که این اتفاق رخ ندهد.

راه حل :

در ابتدا، شما باید از یک کابل با کیفیت ( کابل اصلی گوشی و یا تولید کننده با نام تجاری قابل اعتماد دیگر) استفاده کنید. اگر هنگام اتصال پیغامی روی کامپیوتر دریافت نکردید صفحه گوشی را چک کنید شاید برای وصل شدن و ادامه در مراحل بعد نیاز به تایید گزینه ای داشته باشید. اگر هنوز وصل نشده اید اتصال کابل را چک کنید.

مشکل وصل نشدن گوشی سامسونگ a5 2017 به وای فای

گاهی اوقات ممکن است هنگامی که با گوشی به WiFi متصل هستید دچار قطع ناگهانی اینترنت شوید.

راه حل :

سامسونگ هیچ توضیح و راه حلی برای این مشکل ارائه نداده است. پیدا کردن دلیل این مشکل بسیار سخت است. اگر از سلامت دستگاه WiFi مطمئن هستید کابل های متصل یه WiFi را چک کنید. تنظیمات شبکه WiFi را روی گوشی بررسی کنید و برنامه های مربوطه را به روز رسانی کنید.

مشکلات A5 و A3 گوشی سامسونگ

مشکل کار نکردن تاچ صفحه نمایش گوشی سامسونگ a5 2017

بطور کلی وقتی در حال کار کردن با گوشی هستید، هنگام کلیک بر روی هر قسمتی از صفحه، صفحه نمایش به سرعت واکنش نشان می دهد. گاهی اوقات هنگام کار کردن با گوشی ممکن است این اتفاق نیافتد و باعث اختلال در کارکردن شما با گوشی شود.

راه حل :

ممکن است مشکل گوشی دچار آسیب سخت افزاری شده باشد. اگر به تازگی گوشی را خریداری کرده اید و عملکرد آن با مشکل روبرو است برای عیب یابی و تعمیر آن حتماً به یک تعمیرگاه موبایل معتبر مراجعه کنید.

درصورتی که این یک مشکل نرم افزاری باشد یک راه اندازی مجدد می تواند مشکل شما را حل کند. اگر شما یک کاربر حرفه ای تر هستید می توانید یکی دیگر از ROM ها را نصب کنید تا ببینید آیا این مشکل را حل می کند یا خیر؟