سبز شدن صفحه نمایش گوشی های سامسونگ و آیفون یکی از شایع ترین مشکلاتی است که توسط کاربران این گوشی ها گزارش می شود. بنابراین در این مطلب به بررسی علت مشکل و روش حل آن خواهیم پرداخت.

علت سبز شدن صفحه گوشی سامسونگ و آیفون چیست؟

اگر خیلی سریع و مختصر می خواهید بدانید علت سبز شدن صفحه نمایش گوشی سامسونگ یا ایفون شما چیست، باید بگوییم فقط آسیب های سخت افزاری مانند ضربه، نفوذ مایعات، فشار و … باعث سبز شدن ال سی دی می شوند و اختلالات نرم افزاری عموما عامل ایجاد مشکل نیستند.

روش حل مشکل یا تعمیر صفحه نمایش سبز شده گوشی های سامسونگ و ایفون چیست؟

از آنجایی که به علت آسیب دیدگی سخت افزاری، صفحه نمایش گوشی سبز می شود، در این شرایط هیچ چاره ای جز تعویض ال سی دی وجود دارد.

شما می توانید با کلیک بر روی لینک زیر و سپس انتخاب مدل گوشی تان، هزینه تعویض صفحه نمایش را مشاهده نمایید.

همچنین آوافیکس با اعزام تکنسین به محل مورد نظر شما، شرایط تعویض ال سی دی را در حضور خودتان در کمتر از یک ساعت فراهم کرده است.

آوافیکس ارائه دهنده خدماتی نوین در تعمیرات موبایل:

اعزام تکنسین برای تعویض ال سی دی گوشی در محل شما

سوالات کاربران در مورد سبز شدن صفحه گوشی سامسونگ و آیفون

در ادامه مطلب رایج ترین سوالات کاربران در مورد سبز شدن صفحه نمایش گوشی سامسونگ و آیفون به همراه پاسخ کارشناسان فنی آوافیکس ارائه خواهد شد، بنابراین پیشنهاد می کنیم در ادامه مطلب همراه ما باشید.

اگر روی صفحه نمایش گوشی آثاری از شکستگی دیده نشود، آیا بازهم ال سی دی باید تعویض گردد؟

در بسیاری از موارد شما هیچ گونه آثاری از شکستگی روی صفحه نمایش مشاهده نمی کنید،در این حالت در واقع لایه های درونی ال سی دی آسیب دیده است و این موضوع در صفحه نمایش های آمولد گوشی های سامسونگ و آیفون بیشتر دیده می شود.

اما توجه کنید که شکستن یا نشکستن ال سی دی هیچ تفاوتی ندارد و در این شرایط هیچ راهکاری جز تعویض ال سی دی وجود ندارد.

اگر تاچ نیز به درستی کار کند، آیا امکان تعمیر یا تعویض ال سی دی به تنهایی وجود دارد؟

در برخی موارد تاچ نیز به درستی کار می کند. اما از آنجایی که تاچ و ال سی دی در گوشی های سامسونگ و آیفون به هم متصل است، در هر صورت تاچ ال سی دی باید تعویض گردد.

آیا وسعت لکه سبز رنگ روی صفحه گوشی های سامسونگ و آیفون بیشتر می شود؟

نمی توان به این سوال یک پاسخ قطعی داد زیرا تا کنون هیچ مطلب یا فرمولی در مورد نحوه پیشرفت این لکه سبز رنگ منتشر نشده است، اما طبق گزارشات کاربران معمولا از یک تا چند روز متغیر است.

آیا استفاده از گوشی در این شرایط مشکلی ایجاد می کند؟

اگر در اثر ضربه یا فشار وارد شده فقط ال سی دی گوشی سامسونگ یا آیفون دچار مشکل شده باشد، استفاده از گوشی تا زمان تعویض ال سی دی مانعی ندارد. اما در صورتی که در اثر نفوذ مایعات مانند آب، الکل و … صفحه گوشی شما سبز شده است، از آنجایی که ممکن است سایر قطعات مانند بورد، باتری و … هم آسیب ببینند، پیشنهاد می کنیم در اسرع وقت برای تعمیر گوشی اقدام کنید.

آیا تعویض ال سی دی گوشی سامسونگ کار عاقلانه ای است و بعد از تعمیر آیا تضمینی وجود دارد که مجددا چنین مشکلی رخ ندهد ؟

در پاسخ به این کاربران باید بگوییم از آنجایی که صفحه نمایش یک قطعه قابل تعویض است؛ اگر شما از قطعه اصلی برای تعویض آن استفاده کنید، کیفیت تاچ و تصویر کاملا مثل قبل خواهد بود زیرا این قطعات تولید شده توسط شرکت سامسونگ با همان فناوری اولیه می باشند.

اما اگر قطعات طرح اصلی و درجه ۳ یا ۴ استفاده کنید بسته به کیفیت قطعه اختلاف چند درصدی در عملکرد تاچ یا نمایش تصویر خواهید داشت.

بنابراین با توجه به این موضوع که شما با هزینه تعویض ال سی دی نمی توانید یک گوشی با همان قابلیت ها بخرید ، تعویض ال سی دی کار عاقلانه ای است به شرطی که از قطعات اصلی استفاده شود که کیفیت تاچ و تصویر تغییر نکند.

آیا دوباره امکان سبز شدن صفحه گوشی سامسونگ وجود دارد یا خیر ؟

این موضوع فقط به نحوه استفاده و مراقبت شما از گوشی بستگی دارد زیرا مانند ال سی دی قبلی این امکان وجود دارد که صفحه در اثر ضربه، فشار بیش از حد یا نفوذ مایعات دچار آسیب های مختلف مانند سبز شدن صفحه شود.

اگر در مورد سبز شدن صفحه نمایش گوشی های سامسونگ و آیفون سوال دیگری دارید، می توانید در پایین همین مطلب برای ما پیغام بگذارید.