در این مطلب به بررسی رایج ترین معایب و مشکلات گزارش شده توسط کاربران گوشی سامسونگ a70 و روش های حل هر مشکل می پردازیم.

سامسونگ با تولید a70 با قدرت تمام یک گوشی میان رده دیگر به بازار گوشی های هوشمند عرضه کرد که مورد استفبال کاربران نیز قرار گرفت. a70 با ویژگی های منحصر بفردش مخصوصا صفحه نمایش بزرگ از نوع آمولد قطعا انتخاب خوبی در میان گوشی های میان رده است.

کاملا طبیعی است بعد از گذشت مدتی از عرضه این گوشی به بازار کاربران آن نظرات و تجربیات خود را در مورد کار با a70 گزارش می کنند. آوافیکس با بررسی گزارشات کاربران a70 در این مطلب روش هایی برای حل این مشکلات ارائه می کند.

مشکل خاموش شدن ناگهانی و روشن نشدن گوشی سامسونگ a70

یکی از مشکلاتی که بارها توسط کاربران گوشی های a70 گزارش شده است، خاموش شدن ناگهانی گوشی و بدون هیچ علت خاصی است. طبق این گزارش ها گوشی a70 کاملا ناگهانی خاموش می شود و سپس روشن نمی شود. به علت تکرار زیاد این مشکل آوافیکس یک مطلب را به بررسی و روش های حل این مشکل اختصاص داده است. بنابراین پیشنهاد می کنیم مطلب زیر را مطالعه نمایید.

مشکلات تاچ صفحه نمایش گوشی سامسونگ a70

قطعا یکی از ویژگی ها و مزیت های گوشی سامسونگ a70 صفحه نمایش آن است. بنابراین بسیاری از کاربران انتظار ندارند گوشی آنها در این مورد دچار مشکلی شود اما یکی از مشکلاتی که توسط کاربران گزارش شده است، مشکلات تاچ صفحه نمایش یا اصطلاحا گیج زدن تاچ می باشد. البته طبق گزارشات کاربران این مشکل بیشتر هنگام بازی های خاص رخ می دهد.

بنابراین اگر جزو افرادی هستید که معمولا خیلی بازی می کنید، هنگام خرید این گوشی به این موضوع توجه داشته باشید. تا کنون راه حل قطعی برای رفع این مشکل معرفی نشده است. اما طبق بررسی های صورت گرفته آپدیت سامسونگ این مشکل را برطرف خواهد کرد.

اگر شما نیز با این مشکل مواجه شده اید، پیشنهاد می کنیم تا آپدیت جدید سامسونگ صبر کنید و هیچ کار دیگری انجام ندهید.

مشکل داغ شدن گوشی سامسونگ a70

داغ شدن معمولا جزو مشکلاتی است که بسیاری از گوشی های هوشمند ممکن است با آن مواجه شوند. a70 نیز از این قائده مستثنی نیست و در میان گزارشات و تجربیات کاربران این گوشی مشکل داغ شدن گوشی نیز به چشم می خورد. این مشکل می تواند در اثر عوامل سخت افزاری یا نرم افزاری باشد. بنابراین پیشنهاد می کنیم موارد زیر را بررسی نمایید.

  • گاهی مشکلات باتری می تواند باعث داغ شدن گوشی های سامسونگ a70 شده باشد. بنابراین ابتدا این موضوع را بررسی کنید.
  • گوشی را ری استارت کنید و سپس دوباره بررسی کنید که آیا مشکل حل شده است یا خیر.
  • گاهی نصب تعداد زیادی بازی روی گوشی و بازی کردن به مدت طولانی عامل مشکل است.
  • بررسی کنید که تمام برنامه های گوشی شما آپدیت باشند.
  • گاهی تعداد زیاد برنامه ها و فایل های بدون استفاده باعث داغ شدن بیش از حد گوشی می شود که پیشنهاد می کنیم برنامه ها و اطلاعات اضافی را پاک کنید.
  • شاید عجیب باشد اما در مواردی گزارش شده است که استفاده از قاب ها و حافظ های بی کیفیت و خاص باعث داغ شدن گوشی های سامسونگ a70 شده اند.
  • گاهی ممکن است وجود یک ویروس در حافظه داخلی باعث داغ شدن a70 شده باشد.
  • گاهی استفاده از یک پاور بانک می تواند باعث داغ شدن گوشی های a70 می شود.
  • گاهی نیز قدرت بالای شارژری که استفاده می کنید متناسب با گوشی شما نیست و به همین علت گوشی داغ می شود.
  • پاک کردن کش پارتیشن نیز می تواند به حل شدن مشکل داغ شدن گوشی سامسونگ a70 کمک کند.

مشکل هنگ کردن گوشی سامسونگ a70 هنگام بازی

برخی از کاربران سامسونگ a70 مشکل هنگ کردن گوشی هنگام بازی را تجربه کرده اند. به صورت کلی می توان گفت این مورد یک مشکل محسوب نمی شود؛ زیرا وقتی شما به مدت طولانی با گوشی بازی می کنید و به علت فشار زیاد به CPU درجه حرارت گوشی از یک میزان معین بالاتر می رود گوشی به صورت خودکار در بازی وقفه ایجاد می کند.

در این شرایط پیشنهاد می کنیم گوشی را به مدت یک ساعت کنار بگذارید تا خنک شود و سپس دوباره بررسی کنید. اگر بازهم گوشی هنگ می کرد، موارد زیر را بررسی نمایید.

  • ممکن است پر بودن حافظه داخلی باعث هنگ کردن گوشی شده باشد.
  • ممکن است وجود یک برنامه مخرب بر روی گوشی این مشکل را ایجاد کند، با قرار دادن گوشی در حالت safe mode مشکل را بررسی کنید.
  • اجرای چند برنامه در پس زمینه بصورت همزمان می تواند در عملکرد صفحه نمایش اختلال ایجاد کند.

مشکل کند شدن گوشی های سامسونگ A70

  • گاهی یک اختلال جزئی نرم افزاری عامل مشکل است که با ری استارت کردن گوشی حل خواهد شد.
  • پاک کردن کش سیستم نیز در موارد بسیاری برای حل مشکل موثر است مخصوصا اگر مدت زیادی است که این کار را انجام نداده اید.
  • بررسی کنید که اندروید و برنامه های نصب شده روی گوشی شما آپدیت شده باشند.
  • بررسی کنید که حافظه گوشی پر نباشد زیرا پر بودن رم می تواند عامل کند شدن عملکرد گوشی باشد.
  • گوشی را در safe mode راه اندازی کنید. در این حالت تمام برنامه های نصب شده توسط شما موقتا غیرفعال می شود. بنابراین اگر در این حالت گوشی شما مشکلی نداشته باشد، مطمئن می شویم که یک یا چند برنامه مخرب روی گوشی عامل ایجاد مشکل است که باید حذف شوند.
  • گاهی مشکل به دلیل اختلالات RAM است. این موضوع را نیز بررسی کنید.
  • اجرا کردن چند برنامه به صورت همزمان نیر می تواند باعث کند شدن گوشی a70 باشد.
  • در گام آخر پیشنهاد می کنیم گوشی را ریست فکتوری کنید. البته قبل از شروع حتما بکاپ بگیرید.

مشکل سیاه شدن صفحه گوشی سامسونگ a70

یکی دیگر از مشکلاتی که توسط کاربران a70 گزارش شده ، سیاه شدن صفحه گوشی است در حالی که تاچ به درستی کار می کند. در این شرایط اگر صفحه گوشی شما بر اثر ضربه، فشار یا آب خوردگی سیاه شده ، به احتمال زیاد ال سی دی سوخته و باید تعویض شود.

آوافیکس ارائه دهنده بهترین خدمات در تعمیرات موبایل:

اعزام تکنسین برای تعویض ال سی دی گوشی سامسونگ در محل شما

اما اگر بدون هیچ علت خاصی و کاملا ناگهانی صفحه گوشی شما سیاه شده است، اختلالات و مشکلات نرم افزاری می توانند عامل مشکل باشند که پیشنهاد می کنیم مطلب زیر را برای حل مشکل مطالعه نمایید.

مشکلات کار نکردن و هنگ کردن حسگر اثر انگشت یا فینگر پرینت گوشی سامسونگ a70

حسگر اثر انگشت یا فینگر پرینت گوشی سامسونگ a70 نیز یکی دیگر از ویژگی هایی است که باعث جلب توجه بسیاری از کاربران شده است. اما در میان مشکلات ثبت شده توسط خریداران a70 هنگ کردن ، کند شدن و در مواردی کار نکردن حسگر اثر انگشت نیز دیده می شود.

طبق بررسی های صورت گرفته از گزارشات کاربران می توان برخی از افراد انتظار دارند عملکرد فینگر پرینت a70 مانند پرچمدارانی همچون s10 باشد در حالی که سخت افزار و نوع فینگر پرینت این دو گوشی متفاوت است. اما برخی مشکلات دیگر نیز به دلیل اختلالات و مشکلات نرم افزاری است. به طور مثال مواردی گزارش شده که حسگر اثر انگشت a70 بعد از آپدیت دچار مشکل شده است.جهت دریافت اطلاعات بیشتر در این مورد پیشنهاد می کنیم مطلب زیر را مطالعه نمایید.

مشکلات وصل نشدن و قطع شدن وای فای گوشی سامسونگ a70

برخی کاربران گزارش کرده بودند که گوشی a70 آنها به وای فای وصل نمی شود یا بعد از اتصال، مدام قطع می شود. به نظر نمی رسد که وای فای یک مشکل جدی و سخت افزاری در گوشی سامسونگ a70 باشد. بلکه ممکن است یک مشکل کوچک عامل مشکل باشد؛ بنابراین پیشنهاد می کنیم موارد زیر را بررسی کنید.

  • اگر وای فای را با گوشی های دیگر به اشتراک گذاشته اید و برای اتصال به مشکل برخورده اید، اتصال چند گوشی به وای فای را قطع کنید.
  • ممکن است رمز WiFi را بر روی گوشی اشتباه وارد کرده باشید، دوباره رمز عبور را وارد و اتصال را بررسی کنید.
  • گاهی اوقات ممکن است مشکل پیش آمده بر اثر خرابی دستگاه مودم و یا نصب نادرست برنامه وای فای بر روی گوشی باشد.
  • ممکن است تنظیمات اینترنت بر روی گوشی و یا مرورگرهای گوشی تغییر و ایجاد مشکل کند، تنظیمات اینترنت را بررسی کنید.
  • گاهی اوقات وجود مشکل در سایت و یا برنامه مشکل اتصال را ایجاد می کنند.
  • ممکن است آپدیت کردن سیستم عامل بتواند مشکل اتصال به وای فای را بر طرف کند.
  • مطمئن شوید که تنظیمات شبکه در اتصال شما تغییر نکرده است، تغییر تنظیمات می تواند در اتصال WiFi مشکل ایجاد کند.
در این مطلب طبق گزارشات کاربران گوشی سامسونگ a70 رایج ترین مشکلات و معایب این گوشی و روش های حل آنها بررسی شد. اگر شما با مشکل جدیدی در گوشی a70 مواجه شده اید و یا برای حل مشکلات روش و راهکار جدیدی دارید، لطفا برای ما پیام بگذارید تا با بروزرسانی این مطلب به سایر کاربران این گوشی در حل مشکلاتشان کمک شود.